Obstinatos 1x02 - Mozart en el Siglo XXI | UAB Campus Mèdia

Obstinatos 1x02 - Mozart en el Siglo XXI

Publicat per: Obstinatos
10/10/2019 19:00:00 - 10/10/2019 20:00:00 -

Hoy hablaremos de Mozart como si fuera la estrella rock del momento. Una visión moderna y desenfadada de una de las grandes y mitificadas figuras de la música y, por qué no, de la cultura Pop. También hablamos con Poire Vallvé, director del Coro de la UAB, compositor y profesor de Lenguaje Musical de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Avui parlarem de Mozart com si fos l'estrella del rock de la seva època. Una visió moderna i fresca d'una de les grans i mitificades figures de la música i, per què no, de la cultura Pop. També parlem amb Poire Vallvé, director del Cor de la UAB, compositor i professor de Llenguatge Musical de la Universitat Autònoma de Barcelona.

¡Escúchanos!

¡Síguenos! @obstinatos

Productor: Roger Barcelona (@_rbcn)

Presentador: Jordi Clos (@jclossoler)