Inauguració de curs | UAB Campus Mèdia

La Dra. Nuria Oliver, una de les principals autoritats mundials sobre intel·ligència artificial, inaugurarà el curs acadèmic a la facultat. Intel·ligència artificial: ficció, realitat i somnis és ...

la, dra, nuria, oliver, una, de, les, principals, autoritats, mundials, sobre, intel·ligència, artificial, inaugurarà, el, curs, acadèmic, a, la, facultat, intel·ligència, artificial, ficció, realitat, i, somnis, és

Inauguració de curs

Publicat per: UAB Campus Mèdia
10/10/2019 16:30:00 - 10/10/2019 18:00:00 -

"Intel·ligència artificial: ficció, realitat i somnis" és el títol de la lliçó inaugural que oferirà la Dra. Nuria Oliver el proper dijous 10 d'octubre a les 16:30 a l'Aula Magna. L'acte s'emmarca dins la inauguració del nou curs acadèmic.

Imatges de l'esdeveniment